diumenge, 20 de febrer del 2011

DIVENDRES POETIC

Avui crec que es molt adient, i quasi de justícia, incloure un poeta Egipci, contemporani del segle XX AHMAD RAMI (El Caire 1892-1981 ). La poesia original es en àrab.

El poema de hoy es de AHMAD RAMI (El Cairo 1892-1981 ) era de nacionalidad egipcia.Es un autor contemporáneo (sigloXX) y el original fue escrito en árabe

Eduard Sagarra i Trias





LA BELLESA DEL MON
El mon em sembla mes bell, encara mes bell
quan sóc amb tu.
L’hora de trobar-nos m’és tan cara
i res no la supera.

Que dolç passejar pel port
amb les ones del mar que ens balancegen,
que ens bressolen,
quan soc amb tu.

He contemplat sola aquest mon
i a la meva manera l’he estimat
però l’he gaudit molt més
quan era amb tu.

Si un dia jo pogués reveure
tota la felicitat i la esperança
que aquest mon m’ha donat
quan era amb tu,
llum dels meus ulls.

La dolçor de la teva presencia
m’ha fascinat l’esperit
i ha fet somriure el mar per mi,
ha fet que els ocells em cridessin i cantessin per mi
quan soc amb tu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada